expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

luni, octombrie 20, 2008

A 2-a sansa...

In ultima vreme m-am tot intrebat daca meritam a 2-a sansa!
Oare incercand a doua oara un lucru deja incercat si terminat prost,sau foarte prost,nu suntem in pericol sa se termine tot prost a 2-a oara?
Se merita oare sa trecem prin aceleasi discutii,situatii si contexte doar pentru ca avem impresia ca v-om schimba ceva si v-a iesii altfel?
Nu sunt adeptul unei vorbe care incepe asa:"Tot ce incepe prost, se termina si mai prost" insa incep sa-mi fac griji ca as putea devenii.
E drept ca nu e cazul intr-o relatie dupa o prima cearta sa se termine totul,insa e foarte probabil ca dupa o prima despartie si o eventuala impacare sa urmeze o noua despartire.
EU personal cred ca daca dupa prima despartire , as fi schimbat ceva radical la mine sau in relatie altfel ar fi mers lucrurile ...problema este ca nu am habar de ce ar fi trebuit schimbat radical.
Sunt foarte optimist de fel si nu ma las cu una cu doua in general,adica as putea zambii in cea mai urata zi din viata mea fara sa ma prefac,cu siguranta as gasii(inventa)un motiv si tot as face asta doar sa-mi dovedesc ca sunt mai puternic de cat las sa se vada!Sa-mi dovedesc mie!
Problema cu a 2-a sansa este ca ea se schimba treptat in a 3-a,4-a si asa mai departe cu foarte mare usurinta!
In concluzie "Second Chance sometimes SUkS"

Un comentariu:

  1. atatea greseli de ortografie si gramatica nu am vazut in viata mea....dar......fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?