expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

sâmbătă, septembrie 19, 2009

Jeleul Sado-masochist



Cam cata imaginatie iti trebuie pentru asa ceva?Sau cata imaginatie bolnava?
Iar asta e o discutie pe marginea pozelor:

Show Recent Messages (F3)

drq 928: pa
drq 928: te-am facut
drq 928: misto nu?
drq 928: pune-l
drq 928: tu le=ai facut?
drq 928: asta e masa din sufragerie
No Secrets:
No Secrets: nu mah
No Secrets: nu aveam cu ce sa le fac
drq 928: dute ma
drq 928: ca si adi a recunoscut masa
drq 928: tu mereu ai jeleuri
drq 928: vezi sa nu te vada mama
No Secrets:
No Secrets: ce sa vada
No Secrets: mah
No Secrets: esti retard
No Secrets: nu am facut eu
drq 928: scenele sado
No Secrets: nu vezi ce calitate are poza
No Secrets: retardix
No Secrets: nu am aparat
No Secrets: photo
drq 928: pai daca aveai rabdare sa pui jeleurile asa
drq 928: aveai rabdare de focus
drq 928: cu tel
No Secrets: esti penal
No Secrets: k masa din sufragerie
No Secrets: are fatza alba
No Secrets: oricum
No Secrets: nu maro
drq 928: stai ca il chem pe tata
drq 928: poate recunoaste el
No Secrets: ok
drq 928: uite
drq 928: cola
drq 928: langa
drq 928: tu stai cu cola
drq 928: langa tine
drq 928: la clac
No Secrets: omule
No Secrets: esti penal
No Secrets: nu am facut eu
No Secrets: nu am cu ce
No Secrets: sa fac euuuuu
No Secrets: am telefon praf
No Secrets: la poze
drq 928: tata a zis ca nu recunoaste masa dar stie ca te joci cu jeleuri ...
No Secrets:
No Secrets: bine k ma "joc" cu jeleuri
drq 928: te superi daca pun pe blog discutia?
No Secrets:
No Secrets: nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?