expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

vineri, aprilie 09, 2010

Zeitgeist: Addendum (2008)

Sunt putine lucruri pe internet, ce te fac sa ramai efectiv lipit de monitor timp de cateva zeci de minute.Am sa va cer un lucru ENORM si anume sa priviti primele 10 minute din documentar, stiu, pare tare ciudata cererea mea, credeti-ma eu am vazut respectivul filmulet acum 1 an si m-a miscat enorm, mi-am schimbat un pic viziunea asupra lucrurilor pe care in mod normal le luam ca atare si nu stam nici o secunda sa ne indoim de ele.
Singurul cuvand care-mi vine in minte si defineste in totalitate lumea care ne inconjoasa este: MINCIUNA.
Daca v-am starnit curiozitatea dati click pentru partea Aici.




As dorii o parere de la cei ce au urmarit documentarul!

2 comentarii:

  1. poti considera doar o alta teorie a conspiratiei (asa cum multi o fac) sau poti lua de bun tot ce-ai vazut acolo... oricum indiferent de parere n-ai cum sa schimbi nimic... nu e nevoie de multe creiere inteligente pt a spala creiere in masa... totul in lumea asta se rezuma doar la bani si putere, celelalte sunt doar butaforie...

    RăspundețiȘtergere
  2. In luma in care traim, totu se rezuma la bani si putere.Foarte corect!
    Pare de neconceput un sistem in care banul nu exista, dar nu-l putem concepe din moment ce nu am trait in el!Nu zice nimeni ca este cea mai buna solutie asta, dar cu sigurata este mult mai buna decat sistemul actual.

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?