expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

miercuri, iulie 14, 2010

P.S Ma insor....

Cum spune si titlul, ma insor.


Pentru majoritatea suna ciudat, putin zis ciudat, suna al naibi de aiurea, dar nu si pentru mine.Nu draga, suna excelent pentru mine.
Daca va zic ca parerile sunt impartite 50/50 nu o sa aduc nimic nou, insa am avut placerea(surprinderea) sa vad o serie de reactii care mai de care mai
neasteptate si anume:

-Hahaha coaie te-am pierdut si pe tine. (m-ati pierdut de unde?din grupu vesel, de unde?)
-Ba tu glumesti?Daca te razgandesti ce faci? (Nu prea se glumeste cu treaba asta si cu razganditu foarte greu, zic pentru ca stiu ce fata am langa mine)
-Ma bucur pentru tine. Sec (fraza asta e tipica cand vine de la o fosta, in cazul meu au fost cateva reacti.Dragele mele sunt convins ca acum aveti
o relatie mult mai interesanta asa ca nu disperati , pana la urma o sa va gasiti jumatatea sper eu inainte sa faceti 30 ani si multe riduri si colacei.)
-Nu credeam vreodata ca o sa vina ziua asta (super oameni au zis treaba asta, nu m-am suparat sau ceva, doar ca probabil nu au auvt ocazia
sa ma cunoasca intradevar si sa-mi vada si latura sensibila)

Reactii or sa mai fie multe, care mai de care intrecandu-se in ciudat si spontan, insa un lucru este sigur si LIMPEDE, ma casatoresc si e al dracu de bine,
pentru ca este un sentiment care-mi da incredere si ma face sa ma simt in lumea "Celor Mari".


Asculta mai multe audio Muzica
Va doresc tot ce-i mai bun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?