expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

marți, decembrie 07, 2010

Imparatul si murele...

Un imparat vroia sa-si marite fata, da omu anunt si se aduna 3 pretendenti!
Acum nestiind ce sa aleaga le propune o intrecere!
-Cel ce-mi aduce cele mai frumoase fructe salbatice din padure o ia pe fata mea de nevasta!
Zis si facut, plecat toti 3 in padure dupa fructe!
Dupa o zi vine primul cu 10 mere verzi superbe.
Imparatu ii porunceste sa-si bage in cur toate merele fara sa scoate nici un sunet ca altfel ii taie capul pe loc,
Incepe omu sa-si bage merele unu cate unu, la al saptelea mar scrasneste din dinti si imparatul ii taie capul.
Dupa inca o zi vine al doilea cu un pumn de mure salbatice , imparatul le admira dupa care ii porunceste la fel sa si-le bage in cur.
Incepe omu si isi baga murele in cur una cate una, la un moment dat il bufneste rasul si in secunda urmatoare imparatul ii taie capul...
Se intalnesc astia doi la poarta raiului si primul il intreaba pe asta
-Ce plm esti ma asa prost eu am bagat 7 mere in cur si tu la un pumn de mure n-ai rezistat?
-Stai asa sa-ti explic, le bagam pe toate odata dar cand sa termin murele l-am vazut pe al 3-lea cum venea cu 2 pepeni mari la subrat si n-am mai rezistat!:)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?