expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

joi, februarie 17, 2011

Un incarcator pentru toate telefoanele!


Foarte buna ideea, eu cred ca m-am lovit de problema asta de zeci sau chiar sute de ori, cersind dupa un incarcator pentru telefonul meu!
-Nu te supara ai si tu incarcator pentru Samsung 234324 cu mufa semi ovala?
-Ti-as da cu mare placere dar am Samsung cu mufa rotunda!

Exemple sunt multe:cupluri despartindu-se pentru ca el sau ea, a ramas fara baterie si nu a putut fi apelat.Sa ramai in te miri ce loc cu masina, iar ceilalti participanti la trafic sa nu aiba un uncarcator de masina care sa se potriveasca..!

Cu siguranta in cativa ani o sa fie un standard si pentru Laptopuri, deoarece acestea acapareaza tot mai multa piata!

O sa va intrebati care o sa fie standardul, parerea mea este ca mini usb-ul o sa fie mufa universala prin care se poate incarca telefonul, in felul asta nu sare nici o companie de telefoane de cur in sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?