expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

joi, aprilie 14, 2011

Anvelopele Viitorului

Avantaje: nu aveti probleme cu cuie si alte chestii ce pot intepa cauciucul, daca sunteti un infractor, politistii nu pot sa va opreasca cu celebrele "spike strip"si nu mai platiti la vulcanizare pentru umflarea lor.

Dezavantaje: am eu o vaga impresia ca pe asfaltul fierbinte nu prea mai sunt asa ferme cum par in poze, dar poate ma insel.

Tehnologia asta are vre-o 4 ani, dar inca nu a aparut pe piata.
Probabil se testeaza impactul ce-l va avea vis a vis de gigantii care produc anvelope "clasice".Sau de ce nu, lucrurile prea bune sunt puse deoparte, pana le terminam pe alea proaste.







Sursa AICI

5 comentarii:

  1. mi se par cam periculoase, dar cine stie :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar zilele trecute am facut pana si nu ne-am dat seama. Nu stiam ce dracu' harjaie la curbe :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lillee

    Inseamna ca masina trage bine, nu se opreste ea intr-o banala pana.
    Sper ca s-a rezolvat intre timp.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, s-a rezolvat. Sotul meu era nervos ca si-a strambat janta. Am zis bine? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai zis perfect!
    Si eu am boala asta cu rotile!

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?