expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

luni, aprilie 25, 2011

Iepurasul si Ursul

Iepurasul si ursul sunt chemati la incorporare. Ca sa nu mearga la armata, se gandesc ei sa recurga la inselaciuni. Iepurasului ii vine primul ideea: - Am sa-mi tai urechile! Fara ele nu ma pot apara de dusmani, deci voi fi considerat invalid. Zis si facut. Intra la control si cand iese ursul il întreaba: -Ei? -Respins, raspunde el fericit, fara urechi nu pot dormi iepureste. Vine randul ursului: - La mine e mai greu. N-am cine stie ce urechi, coada nici atat. Eu am sa-mi tai o laba, caci in ea sta puterea mea. Zis si facut. Iese ursul schiopatand din cabinet si iepurasul il intreaba: - Ia zi, te-au respins? - Da, zise ursul bucuros, mi-au spus ca sunt prea gras.

3 comentarii:

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?