expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

luni, aprilie 11, 2011

Johnson & Johnson bun de plata


Se ia o companie multi nationala de mare succes si 3 tari foarte predispuse la coruptie: Grecia, Polonis si si si..... ROMANIA!
Oare ce iese?Spaga, coruptie , mita.
FBI a anchetat compania si s-au descoperit nereguli in astea 3 tari.Mai pe scurt ar fi asa:
Compania a mituit si a dat spaga oficialilor din tarile astea pentru "stimularea" statelor in achizitii.Adica sa cumpere produse de la J&J!!!
Iar acum compania o sa fie nevoita sa achite in total, o penalizare de 70 milioane de dolari.
Mai multe detalii in engleza chiar pe site-ul FBI .

Oare de ce nu ma mir ca oamenii care ne conduc sunt atat de corupti , incat daca s-ar murii din asta, am ramane fara guvern, parlament, si presedentie in timp ce scriu eu postarea asta.

Asa ca atunci cand cumparati produse J&J, ganditi-va ca nu sunt asa bune, pentru ca au fost nevoiti sa mituiasca sa intre pe piata.

4 comentarii:

  1. Deja imi vine sa-mi iau campii. Abia am vazut acum la tv ca au facut cateva controale la mierea de albine din comert si s-a descoperit ca nu este altceva decat sirop de zahar, glucoza alimentara si macinatura de scaieti. Iti dai seama? Diabeticii au voie sa consume miere... La o doza de zahar ar putea da ortu'. Mori si nici nu stii de ce. Copiii mici mananca asa ceva...
    Puii din comert sunt hibrizi si sunt crescuti exclusiv pentru carne. Ii indoapa cu toate cacaturile sa creasca intr-o luna cat altii in 5 ani. Si prostul de consumator cumpara carne de pui ca-i mai slaba si mai sanatoasa, cand in realitate e mai a dracu' decat o halca de porc prajita in untura.
    J&J da mita pentru ca au produse de calitate...
    Si ca punct culminant, cumperi branza cu aracet ( ca sa se inchege mai repede ), de nu stiam ce dracului am, am zacut 3 zile la pat, cu febra si varsaturi, dureri abdominale ingrozitoare ( asta s-a intamplat acum ceva ani )...

    Imi vine sa traiesc numai din cola si tigari, macar imi fac rau cu buna stiinta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lillee

    Din fericire , nu sunt nevoit sa gust asemenea "bunatati" din cele zise de tine mai sus, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa-mi pese.
    Este foarte trist ca platim un pret care de multe ori este mult mai mare ca restul tarilor dezvoltate si sa primim in schimb mancare de o calitate indoielnica!
    Este trist ca permitem asa ceva, sau mai bine zis ca ne permitem doar asa ceva!

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?