expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

luni, mai 24, 2010

Banc

Un cuplu a făcut o înţelegere pentru ca cine moare primul sa se întoarca şi sa-l informeaze pe celalalt cum e viata de apoi. Cea mai mare frica a lor a fost că nu există viaţă după moarte.
După o viaţă lungă împreună, sotul a fost primul care a murit. Tinandu-se de cuvânt,el a făcut primul contact:
“Marie……Marie !”
“Tu esti , Ioane?”
“Da, am venit înapoi,cum ti-am promis.”
“E minunat.Cum iti place ?!”
“Ei bine, mă trezesc dimineaţa, am sex la micul dejun şi apoi ma opresc la terenul de golf si fac sex din nou, vine amiaza şi apoi fac sex de cateva ori mai mult. Apoi am un pranz minunat cu multa verdeaţă .Mai zburd putin in jurul terenului de golf, apoi fac sex restul de după-amiază. După cină, sunt înapoi la terenul de golf si iar am mult sex, până noaptea târziu. Am nevoie de putin timp sa prind ceva somn si a doua zi e la fel ”
“Oh, Ioane, eşti în Rai?”

“Nu ……… Sunt un iepure în Arizona ….”


Via Boldeanul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?