expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

vineri, mai 28, 2010


Da dragii mei posesori de de BMW, sunteti niste chitrosi ca nu-i cumparati omului jantele!

Poate nu intelegeti da omului ii este foame rau, atat de rau incat injura aiurea toata lista lui de messenger.

Internetul sa schimbat atunci cand tiganii cu 3  clase au descoperit messenger-ul.

Mai am pe aici un specimen care-mi viziteaza si comenteaza in permanenta, insa ala e si de mai joasa speta, vinde fiare de calcat vechi si face gat cand il ironizezi!Nu-i dau spam ca ma amuza rau de tot.

Cum ar fi aratat internetu asta fara (BO$$,Ca$h,MANELE,ARFE,SUKAR)?
Ia arunca-ti ochiu in lista ta de messenger si numara cocalarii din ea, de ce ii tinem acolo?


3 comentarii:

  1. Haha...eu am scapat de mult de cocalarii de pe messenger

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai facut.
    Eu am lista de messenger plina de ei, in curand renunt la id asta pentru ca e tare greu sa il cureti de atatia ratati!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa am facut si eu.Mi-am schimbat id-ul si ii tin numai pe cei care chiar am ce vorbi cu ei.Mai intru cateodata pe celalalt sa-mi bat joc de cocalari :))

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?