expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Pagini

sâmbătă, mai 29, 2010

Un zoofil pe arca lui Noe: teatru fin

(decor bărcos, Grigore, Milică şi Cornel, slugile bărcii joacă şeptică la o masă. Intră Noe)

NOE
(nervos)
Care pula mea a violat unicornul?

MILICĂ
Care unicorn şefu?

NOE
Cum care unicorn bă? Tu faci mişto de mine? Ăla mascul, care nu ştiam io acu cîteva zile de ce tot stă retras şi plânge în colţ şi îi ie ruşine cu el şi e roşu la cur.

GRIGORE
O fi fost răcit la cur şefu’

NOE
Băo, n-o face pe isteţu cu mine că dacă-ţi fut o sanda în meclă, îţi îndoi mufarina. Azi s-a sinucis prostu. S-a aruncat în apă. Pînă să mă uit io, abia i se mai vedea cornu’ peste valuri. Am aruncat cu o morsă după el, da pula. Morsa, proasta se uita la el cum se îneacă. Şi după m-am prins io că de-aia s-a sinucis el, că era violat în mod repetat şi nu mai suporta! Avem un zoofil pe navă!

MILICĂ
Da’ deduci fin rău şefu’

NOE
(miroase puţin spre Cornel)
Tu eşti, canalie! Miroşi a capră de aici!

CORNEL
Am fost să o mulg, şefu!

NOE
Cu pula?

CORNEL
Cu mâna, să mor io dacă mint!

GRIGORE
Şefu, n-o mai face pe moralistu’. Cu toţii am futut la unicorn. N-aveai cum să te abţii, avea curul fraged şi mirosea a vanilie. Plus, te-am văzut şi pe tine futând animale. Mare chestie.

NOE
Mă muie, io nu fut animale. Eu fac dragoste cu ele. Eu le mângâi şi le ţin în braţe după. Le fac sex oral înainte, în pula mea de prost crescut. Şi hai să lăsăm asta. Îţi dai seama că unicorniţa n-o să se poată înmulţi singură, deci ne-am căcat în ea de specie.

MILICĂ
Hai şefu, că am halit şi găinile cu 4 picioare săptămâna trecută, la beţie, şi nu plânge nimeni după ele.

NOE
Puii familişti? Pula mea, dacă Dumnezeu nu voia să îi halim nu îi făcea aşa delicioşi. Da dă-i în sfincter de ciudăţenii, avem şi pui normali, nu e mare chestie. Unicornii erau unici. Mă gîndesc macro acuma, ce efect o să aibă dispariţia lor asupra ecosistemului şi creaturilor cu care conlocuiau.

MILICĂ
Spre exemplu?

NOE
Spre exemplu grifonii.

CORNEL
Hai, şefu, te sperii aiurea. N-ai văzut ce rezistenţi îs grifonii? Se descurcă ei!

Credits Piticigratis.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de zis?Cine te opreste sa o faci?